1Z0-053 1Z0-517 640-461 640-722 642-832 648-375 74-344 74-409 A00-212 C2010-503 C2010-598 C2010-651 C2010-652 C2020-605 OG0-091 070-413 070-459 070-496 1Z0-052 C_BOSUP_90

הרצאות לנשים ולערבי נשים בתזונה ובפעילות גופנית

הרצאות לנשים ולארגונים בתזונה ובפעילות גופנית בנושאים שונים, על ידי תזונאית קלינית מוסמכת.

ההרצאות לנשים ייחודיות, מעניינות, תורמות לידע ולשינוי תזונתי ומעבירות את הזמן בכיף. ההרצאות ניתנות בכל הארץ!

הרצאות לנשים המועברות על ידי-

איך ללא דיאטה, ירדתי כמעט 20 ק"ג ושמרתי על הירידה גם אחרי 2 לידות הרצאה- לא לנשים בלבד, בה אני מספרת את הסיפור האישי שלי, בצורה קלילה, איך לאחר נסיונות רבים, הצלחתי בסופו של דבר לרדת במשקל, כמעט 20 ק"ג, ללא דיאטה. בהרצאה יינתנו טיפים למשתתפים ועיקרי השיטה שלי לירידה במשקל.

צעדים ראשונים באכילה- הרצאה בתזונת תינוקות וילדים- מתי מתחילים טעימות ואיך מתקדמים במזון? באיזה גיל מתחילים להציע מים, ומה עושים אם הקטנצ'יק מסרב למים? איך מתמודדים עם ילדים בררנים באכילה? עד מתי מומלץ להשלים ארוחה עם בקבוק? ומתי להתחיל מוצרי חלב? כמה ילד בגיל מסוים אמור לאכול? ואיך אדע מתי להגיש את הארוחה הבאה? כל זאת ועוד, בהרצאה על תזונת תינוקות וילדים.

מיתוסים בתזונה- האם באמת כדאי להפריד בין פחמימות לחלבונים? האם בריא לאכול פרי אחרי הארוחה? בעולמינו עתיר המידע הרבה פעמים "אומרים ש" ו-"כתוב ש", ולנו אין אפשרות לדעת, האם מה ששמענו או קראנו נכון. בהרצאה זו ננפץ מיתוסים בתזונה ונברר לאילו המלצות כן כדאי להקשיב.

כיצד נשפר את תוצאות בדיקות הדם שלנו? כלים בתזונה ובפעילות גופנית לשיפור תוצאות בדיקות הדם ולשיפור הבריאות.

תוויות מזון- מה עדיף דיאט או לייט? ממרח חרובים או ממרח שוקולד? במציאות של ימינו, התווית על אריזות מזון מספרת לנו את מה שהיינו רוצים לשמוע כדי שנקנה, ולא בהכרח את מה שחשוב שנדע, כיצד נקנה בריא יותר? התשובות בהרצאה.

טעויות נפוצות באכילה- הכל על הרגלי אכילה לילדים ולכל המשפחה. כיצד נסגל הרגלי אכילה בריאים, לנו ולילדינו.

תזונה נכונה בעבודה- בקצב החיים של ימינו, אנחנו עובדים תחת לחץ גדול, במקביל אנחנו מנהלים בית, וחלקנו גם מגדלים ילדים. התוצאה היא- חוסר זמן כרוני, שמוביל הרבה פעמים לתזונה לוקה בחסר ועלייה במשקל. כיצד נצליח לנהל את חיינו העמוסים ולאכול נכון ובריא?

הרצאות בתזונה בהריון- כיצד התזונה שלי כאמא משפיעה על בריאות העובר, מה וכמה לאכול על מנת לעלות במשקל בצורה נכונה וטובה ולסיים את ההריון עם מעט חסרים ככל האפשר, האם לקחת תוספי תזונה בזמן ההריון, ממה להימנע ועוד.

הרצאות לנשים אחרי לידה- מתי להתחיל את תהליך הירידה במשקל והחזרה למשקלי הקודם, מה וכמה לאכול בזמן ההנקה, איך לאכול בצורה מאוזנת ובריאה, למרות הלחץ וחוסר הזמן לאחר הלידה, ועוד.

הרצאות לנשים בגיל המעברמה קורה לגוף שלי בגיל המעבר? כיצד אצליח לעבור את התקופה בקלות? איך אפשר להפחית את התסמינים המופיעים בתקופה זו בחיים ע"י תזונה או פעילות גופנית? ואיך לאכול נכון?

תוספי תזונה- כיום המדפים מלאים בתוספי תזונה שונים, כמו מולטיוויטמינים שונים וויטמינים ספציפיים, האם אנו צריכים את התוספים על מנת לשמור על בריאות תקינה או שהמזון יכול לענות על כל צורכי הגוף? וכיצד ניתן להתאים את צריכת תוספי המזון לתקופה בחיים, אם בכלל.

הרצאות בתזונה לנערות מתבגרות- מהם הצרכים שאנו מתחשבים בהם כאשר בונים תפריט לנערה מתבגרת? האם כדאי לשלב תוספי תזונה? ההרצאה מותאמת לדרישת הקהל ואפשר לשלב מידע על התפתחות מוקדמת או מאוחרת, הפרעות אכילה וכו'.

ההרצאות מתקיימות באזור המרכז-
תל אביב, רמת השרון, ראשון לציון, רחובות ויבנה
באזור השפלה-
רחובות, יבנה, גדרה, ישובי גדרות, מושב בניה ואשדוד

להתייעצות או קביעת תור
X

    לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ השאירי פרטים ואחזור אלייך בהקדם >>>